وضعیت جاده‌ها| اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

استان‌ها

67218
وضعیت جاده‌ها| اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها تا شنبه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سرهنگ یدالله جهان‌تاب، فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر محدودیت‌های ترددی، اظهار داشت: محدودیت در جاده تا شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس اعلام پلیس راه اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ خردادماه از محور‌های هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران درباره تردد وسیله نقلیه سبک، گفت: در محور کندوان محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ فردا جمعه ۴ خردادماه اعلام شده است.

وی افزود: از ساعت ۱۵ در آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد بصورت کامل خواهیم داشت.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران جاده یک طرفه اجرا می‌گردد و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران، بیان کرد: در صورت کم حجم بودن ترافیک  اتمام طرح یک طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌ها در محور هراز یادآور شد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی فردا جمعه ۴ خردادماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه مازندران درباره تردد وسیله نقلیه سنگین هم گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

وی عنوان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها