در گفت‌وگو با «ایران آنلاین» مطرح شد؛

راه اندازی پلتفرم جدید ارتباطی میان شرکت‌های دانش بنیان و وزارت نفت

مصطفی خدابخشی

مصطفی خدابخشی

اقتصاد

67399
راه اندازی پلتفرم جدید ارتباطی میان شرکت‌های دانش بنیان و وزارت نفت

مدیر کل امور فن آوری وزارت نفت از راه اندازی پلتفرم جدید ارتباطی میان شرکت‌های دانش بنیان و وزارت نفت به منظور افزایش تسهیل‌گری و هم‌رسانی توانمندی‌ها و نیازهای موجود در صنعت نفت خبر داد.

عرفان ریاحی مدیر کل امور فن آوری وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایران آنلاین گفت: به منظور ارتقاء بستر ارتباطی ما بین شرکت های دانش بنیان با وزارت نفت در حوزه هایی همچون ساخت، تسهیلات، بیمه و خدمات تضامین مالی و مواردی که عمدا شرکت های دانش بنیان در خصوص آنها با مشکل رو به رو هستند در حال راه اندازی پلتفرمی هستیم که تسهیل گری لازم در این زمینه را ایجاد کند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که شرکت های دانش بنیان با آن رو به رو هستند هم‌رسانی عرضه و تقاضا است که سعی شده توسط این پلتفرم نیاز سنجی های لازم شناسایی و پاسخ داده شود. به این معنی که نیازهای موجود در صنعت نفت شناسایی و در طرف مقابل توانمندی هایی که در اختیار شرکت های دانش بنیان وجود دارد، مورد ارزیابی قرار گیرد تا از این طریق هم‌رسانی و پوشش بین نیاز و توانمندی ایجاد شود.

ریاحی در پاسخ به این سوال که این نرم افزار چه زمانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، گفت: اقدامات لازم در خصوص راه اندازی این سکو انجام شده است و امیدواریم در ماه های آینده این ابزار ارتباطی رونمایی و در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گیرد تا شاهد رشد و جهشی جدید در این بخش باشیم.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد