نامگذاری بلواری در یزد به نام شهید آیت الله رئیسی

سیاست

67530
نامگذاری بلواری در یزد به نام شهید آیت الله رئیسی

با تصویب اعضای شورای شهر یزد مصوب شد بلوار حدفاصل میدان دارالعباده (فرودگاه یزد) تا میدان صنعت یزد به نام بلوار شهید جمهور آیت الله رئیسی نامگذاری شود.

به گزارش گروه استان ها ایران آنلاین، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در جلسه علنی عصر امروز این شورا با رای همه اعضای حاضر با نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر دارالعباده یزد، به نام شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی موافقت شد.

حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری، عصر شنبه در حاشیه صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد و در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با تصویب همه اعضای این شورا مصوب شد بلوار حدفاصل میدان دارالعباده (فرودگاه یزد) تا میدان صنعت یزد به نام بلوار شهید جمهور آیت الله رئیسی نامگذاری شود.

وی ادامه داد: این اقدام باتوجه به درخواست های مکرر مردم دارالعباده شهر جهانی یزد انجام شد و بعد از بررسی بلوار های مختلف و طرح در کمیسیون فرهنگی و کمیسیون نامگذاری این شورا این محل در صحن علنی امروز مطرح و به تصویب نمایندگان مردم یزد در شورای اسلامی شهر رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بلواری که به یاد و نام سید محرومان نامگذاری شد در قلب منطقه ای کم برخوردار واقع شده و نویدی است که انشاالله به یمن این نامگذاری، شاهد ارائه خدمات بیشتر و بهتر در این منطقه نیز باشیم .

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست