۷۰۰ واحد مسکن ملی در صف تحویل

اقتصاد

67689
۷۰۰ واحد مسکن ملی در صف تحویل

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با باین اینکه در شهرپردیس ۲ هزار و ۴۳ واحد تعهد ساخت نهضت ملی مسکن داریم، از آماده افتتاح و واگذاری ۷۰۰ واحد شهر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: در شهرپردیس ۲ هزار و ۴۳ واحد تعهد ساخت نهضت ملی مسکن داریم که از این تعداد ۷۰۰ واحد آماده تحویل است.

 خلیل محبت خواه روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی ودیگر شهدای خدمت به خبرنگاران گفت: به دلیل باقی ماندن مساکن مهر تکمیل واحدهای نهضت ملی در پردیس با تاخیر اجرا شد ، تاکنون ۷۰۰ واحد تکمیل شده و احتمالا هفته آینده واحدهای تکمیل شده افتتاح و به مالکان تقدیم خواهد شد.

وی ادامه داد: دربخش زیرساخت ها کمی عقب افتادگی داریم و مجموعه های مرتبط با انشعبات آب، برق و گاز برای نصب،قول مساعد دادند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خاطر نشان کرد: واحدهای نهضت مسکن ملی در پردیس جزو واحدهایی هستند که از لحاظ کیفیت، موقعیت و نوع ساخت درسطح کشور در رده بالایی محسوب می شوند.

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی وحضور ایشان درپردیس، توضیح داد:دستورات آیت الله رئیسی درخصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر در اولویت قراردارد و مو به مو اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: تاکنون ۳۲ پیمانکار بدعهد برکنار شدند و به جای آنها از پیمانکاران خوش عهدی کمک گرفتیم که به برخی از آنها از نظرمالی بدهکار هستیم اما همچنان پای کار هستند.

محبت خواه ادامه داد: با توجه به تعهدی که به مالکان برای تحویل واحدها داریم، برنامه ریزی کردیم که تاناخالصی ها را پاک کنیم و کسانی که کم فروشی و کم کاری می کنند را برای تسریع بخشی به اجرای عملیات عمرانی حذف کنیم.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت فاضلاب توضیح داد:مشکل فاضلاب ازسالهای قبل همچنان باقی مانده بود، سال گذشته لوله ای به طول ۵ کیلومتر از فاز ۸ مسکن مهر تا تصفیه خانه کشیدیم که می تواند درآینده به عنوان پدافند غیرعامل کاربرد خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت عمران گفت: قرارداد ساخت تصفیه خانه با پیمانکار پیشین تجدید شد،بخشی از تجهیزات مانند میلگرد و لوله خریداری شده است و تلاش می کنیم که تحویل به موقع تصفیه خانه در زمان اعلامی را در دستور کار قرار بدهیم.

برگزاری آیین گرامی داشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در شهرستان پردیس

آیین گرامی داشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در شهرستان پردیس برگزار شد.

این آیین به همت فرمانداری شهرستان و در تالار بزرگ شهر پردیس با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم، اعضای شورای اداری شهرستان و پرسنل ادارات برگزار و یاد و خاطره رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان ایشان گرامی داشته شد.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز کشوری مصطفی اسداللهی، روضه خوانی و مداحی حاج علی کرمی، سخنرانی حجت الاسلام عقدایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس، حضور خادم یاران آستان قدس رضوی با پرچم متبرک آستان و بیان برخی از دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم از سوی محسن قضاتلو فرماندار شهرستان از برنامه‌های این آیین بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد