مقام فلسطینی: بمباران اردوگاه آوارگان در رفح جنایت عمدی بود

بین‌الملل

67760
مقام فلسطینی: بمباران اردوگاه آوارگان در رفح جنایت عمدی بود

«نبیل ابوردینه»، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین، گفت: بمباران شب گذشته اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه جنایت عمدی بود.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، ابوردینه امروز دوشنبه افزود: جنایت های رژیم صهیونیستی از حد و مرزگذشته است و نیاز به اقدام فوری برای پایان دادن به این جنایت ها علیه ملت فلسطین است.

وی اضافه کرد: جنایت هولناک اشغالگران اسرائیلی در رفح، به چالش کشیدن همه قطعنامه های بین المللی بویژه حکم روشن دیوان بین المللی دادگستری درباره ضرورت توقف بمباران شهر رفح و حفظ جان فلسطینیان است.

ابوردینه گفت: جانبداری و حمایت های مالی و سیاسی آمریکا مهمترین عامل ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی است و دولت آمریکا مسئول این جنایت های شرم آور است.

وی بیان کرد: جهان باید به صورت فوری برای توقف کشتار ملت فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و قدس اقدام کرده و اسرائیل را به توقف جنایت هایش وادار کند که منطقه را شعله ور و ثبات جهانی را تهدید می کند.

سخنگوی تشکیلات خودگردان افزود: از دولت آمریکا می خواهیم که قتل عام ملت فلسطین در رفح و شهرهای کرانه باختری را متوقف کند و به مسدودی گذرگاه های نوار غزه که به قحطی و فاجعه انسانی در این منطقه منجر شده است، پایان دهد


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل