افزایش بی‌سابقه درخواست صهیونیست‌ها برای مهاجرت به آلمان

بین‌الملل

67793
افزایش بی‌سابقه درخواست صهیونیست‌ها برای مهاجرت به آلمان

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صهیونیست‌های دارای اصالت آلمانی بیش از دیگر صهیونیست‌ها خواهان بازگشت به آلمان و گرفتن تابعیت این کشور هستند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، بیشترین درخواست مهاجرت مطرح شده از سوی صهیونیست ها برای مهاجرت به آلمان است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صهیونیست های دارای اصالت آلمانی بیش از دیگر صهیونیست ها خواهان بازگشت به آلمان و گرفتن تابعیت این کشور هستند.

 بیشتر صهیونیست های مقیم سرزمین های اشغالی دوتابعیتی هستند و یا خود یا پدرو مادر یا اجدادشان متولد کشور دیگری هستند که از آن به این سرزمین مهاجرت کرده اند.

بعد از عملیات طوفان الاقصی، تعداد زیادی از صهیونیست های دارای تابعیت دوگانه به کشورهایشان برگشته اند و مهاجرت معکوس صهیونیست ها به کشورهای دیگر، اکنون به یکی از دغدغه های جدی مقامات رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

کارشناسان مسائل سیاسی، وادار کردن اشغالگران به ترک سرزمین های اشغالی را یکی از مهمترین دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی ارزیابی می کنند که می تواند در درازمدت، زمینه فروپاشی رژیم اشغالگر را فراهم کند.

رژیم صهیونیستی در بیش از هفتاد سال گذشته، با تاسیس آژانس یهود تلاش کرد تا یهودیان ساکن دیگر کشورها را با وعده زندگی بهتر، برای مهاجرت به سرزمین های اشغالی ترغیب کند. اقدامات مقاومت فلسطین در ناامن کردن منطقه، مهمترین عامل شکست پروژه صهیونیسم جهانی برای ایجاد دولت یهودی در قدس اشغالی است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل