فرمانده نیروی دریایی سپاه:

شهید آیت الله رئیسی شخصیتی ولایت مدار بود

سیاست

67902
شهید آیت الله رئیسی شخصیتی ولایت مدار بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهید امیر عبداللهیان در عمق میدان دیپلماسی به کشور و ملت عزت داد و همواره پشتیبان واقعی جریان مقاومت بود، گفت: شهید آیت الله رئیسی شخصیتی جامع الاطراف، خدوم، مخلص، خستگی ناپذیر و ولایت مدار بود.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی شخصیتی جامع الاطراف، خدوم، مخلص، خستگی ناپذیر و ولایت مدار بود.

 دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در منطقه سوم دریایی سپاه یاد و خاطره همه شهدای خدمت را گرامی داشت و افزود:شهدای حادثه سقوط بالگرد مجاهدان راه خدا و شهید خدمت هستند.

وی اظهار کرد: شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در عمق میدان دیپلماسی به کشور و ملت عزت داد و همواره پشتیبان واقعی جریان مقاومت بود.

دریادار پاسدار تنگسیری گفت: متاسفانه در این حادثه شهید مالک رحمتی را به عنوان استانداری جوان، انقلابی، جهادی و پای کار خدمت به مردم از دست دادیم و امام جمعه‌ ای چون آیت الله آل‌هاشم به شهادت رسید.

وی در توصیف خصوصیات سردار شهید موسوی ایشان را سربازی فداکار، جهادگر، مهربان و پای کار انقلاب،نظام و عاشق رهبری وصف و از تجربه و تخصص کادر پرواز در بیش از سه هزار ساعت پرواز موفق تمجید کرد.

سردار تنگسیری همچنین به شرح کوتاهی از عملیات «الی بیت‌المقدس» و دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: این عملیات که نقطه اوج آن آزادسازی خرمشهر قهرمان بود برکات فراوانی داشت و در قالب آن برای اولین بار لشکر ۳۰ زرهی تشکیل شد و توپخانه سپاه شکل گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات غرور آفرین برای اولین بار از موانع آبی مستحکم، مین‌های ضدنفر گوجه‌ای ،والتر و جهنده عبور کردیم و بسیاری از ادوات و سلاح های سبک و سنگین دشمن را به غنیمت گرفتیم.

سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر است.

 سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی و همراهانش دچار سانحه شد و در منطقه کوهستانی ورزقان در شمال غربی ایران به شهادت رسیدند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست