نشست خبری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) برگزار شد

سیاست

67936
نشست خبری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) برگزار شد

نشست خبری «حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری» در خصوص جزئیات مراسم ویژه سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، در جوار حرم مطهر حضرت امام راحل برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، ششمین نشست خبری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

پیش از این دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) روز یکشنبه گذشته در پنجمین نشست خود با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی شناخت درست راه، اندیشه و مکتب امام بود، گفت: شهید رئیسی و امثال ایشان به هیچ چیزی جز خدمت به مردم نمی‌اندیشیدند و به این مسأله هم باور داشتند.

انصاری با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایران به مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران، گفت: برگزاری مراسم عظیم و میلیونی تشییع و احترام به ساحت مقدس شهدا در کشور ما بار دیگر صحنه یکی از حماسه‌های کم‌نظیر تاریخ ما را به نمایش گذاشت و در کنار نام شهیدان، بار دیگر جهانیان عظمت و همبستگی ملت ایران را مشاهده کردند.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، افزود: برای مردم ما که این صحنه‌ها را از آغاز انقلاب تا کنون مکرر دیده جای تعجب نیست ولی برای جهانیان و همه کسانی که این روزها اخبار شهدا را پیگری می‌کردند جای شگفتی و سؤال بوده که این چه اقتداری است و مردم ایران چقدر صبورانه در همه صحنه‌ها حاضر هستند و به جا قدرت و عظمت یکپارچگی خودشان را به نمایش می‌گذارند؛ ما با همه وجود باید به این ملت درود و آفرین بگوییم و عرض کنیم که جز خداوند بزرگ کسی نمی‌تواند اجر این همه پاک‌باختگی شما را بدهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست