صالحی مبارکه در گفت‌وگو با ایران آنلاین:

اقدامات دولت شهید رئیسی در حوزه بهداشت و درمان امیدبخش بود

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

67981
اقدامات دولت شهید رئیسی در حوزه بهداشت و درمان امیدبخش بود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم گفت: اقداماتی که دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان انجام داد بسیار قابل قبول و امیدبخش است و امید می‌رود این اقدامات در دولت‌های بعد هم تداوم داشته باشد.

پروین صالحی مبارکه عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین درباره عملکرد دولت در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: اقدامات و تلاش‌های صادقانه دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان بسیار چشمگیر بوده و مسئولان از هیچ تلاشی در این حوزه دریغ نکردند.

وی با اشاره به اقدامات دولت شهید رئیسی در حوزه بهداشت و درمان گفت: از جمله اقدامات مهمی که در این دولت انجام شد تحت پوشش بیمه قرار گرفتن شمار زیادی از کسانی بود که تا کنون بیمه نداشتند همچنین رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال در شرایط بستری در این دولت صورت گرفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم ادامه داد: طرح نسخه‌های الکترونیک یکی دیگر از اقداماتی بود که گام‌های بلندی در ارتباط با آن برداشته شد که جهش خوبی در زمینه بهداشت و درمان کشورمان به شمار می‌رود.

صالحی مبارکه همچنین با اشاره به افزایش ظرفیت دانشجوهای پزشکی در دولت سیزدهم عنوان کرد: علاوه بر افزایش ظرفیت دانشجوها، عده قابل توجهی از پرستاران که بلاتکلیف مانده بودند نیز به استخدام درآمدند که موجب رفع بسیاری از نگرانی‌ها در این زمینه شد.

وی افزود: افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی نیز از جمله گام‌های مثبتی است که در دولت سیزدهم برداشته شد همچنین تلاش در جهت تجهیز مراکز درمانی و اتمام بیمارستان‌های نیمه کاره‌ای که از دوره‌های قبل بر روی زمین مانده بود از دیگر اقداماتی است که باید به آنها اشاره کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد: اقداماتی که دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان انجام داد بسیار قابل قبول است و امید می‌رود این اقدامات در دولت‌های بعد هم تداوم داشته باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست