حضور مهمان‌های ویژه در تمرینات امروز پرسپولیس

ورزش

68129
حضور مهمان‌های ویژه در تمرینات امروز پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار سرنوشت‌ساز هفته پایانی لیگ برتر، در فضایی شاد و با حضور چند میهمان ویژه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، سرخ‌پوشان پایتخت که خود را برای آخرین دیدار بیست و سومین دوره لیگ برتر آماده می‌کنند امروز تمرین سبک و شادابی را پشت سر گذاشتند.

پیش از شروع تمرین یک جلسه فنی برای بازیکنان برگزار شد و سپس شاگردان اوسمار ویرا در زمین حاضر شدند. سرخ‌پوشان بعد از انجام حرکات کششی و نرمشی در چند گروه به تنیس‌فوتبال پرداختند که این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.

همچنین هوادارانی که در قرعه‌کشی جشنواره پرسپولیس برنده شده بودند نیز امروز در تمرین تیم حاضر شده و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

همچنین یک هوادار خردسال پرسپولیسی اهل شاهرود که ویدئوی خوشحالی وی بعد از گل چهارم این تیم به استقلال خوزستان در فضای مجازی منتشر شده بود نیز، امروز در کنار بازیکنان تیم مورد علاقه‌ وی بود و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت و پرسپولیس فردا هم یک جلسه تمرینی دیگر دارد و سپس راهی هتل می‌شود.

آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ امسال از ساعت ۱۹ روز شنبه در ورزشگاه آزادی برابر مس رفسنجان برگزار خواهد شد. پرسپولیس در حال حاضر با ۶۵ امتیاز صدرنشین است و در صورت پیروزی برابر مس، فارغ از نتایج سایر دیدارها از جمله بازی پیکان و استقلال، قهرمان خواهد شد.

 

 


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش