رانیری: حاضر بودم قهرمانی‌ام با لستر را با یک چیزعوض کنم

ورزش

69098
رانیری: حاضر بودم قهرمانی‌ام با لستر را با یک چیزعوض کنم

سرمربی پیشین لسترسیتی می‌گوید که قهرمانی معجزه‌آسایش در لیگ برتر انگلیس را حاضر بود با یک افتخار دیگر در رده باشگاهی عوض کند.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، قهرمانی لسترسیتی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس با وجود اینکه شانسش برای این کار یک به ۵ هزار تخمین زده شده بود، یکی از اتفاقات تاریخی و معجزه‌آسای تاریخ فوتبال است. روباه‌ها که در آن زمان‌ تحت هدایت کلودیو رانیری قرار داشتند در حضور قدرت‌هایی مانند چلسی، منچسترسیتی، لیورپول و منچستریونایتد رقابتی‌ترین لیگ فوتبال اروپا را فتح کردند. با این وجود پیرمرد ۷۲ ساله ایتالیایی می‌گوید حاضر بود آن قهرمانی را بدهد و به جایش با تیم محبوبش قهرمان شود.

رانیری که در پایان فصل گذشته بازنشسته شد، در گفت‌و‌گو با نشریه کوریره دلواسپورت گفت: زمانی که سرمربی لسترسیتی شدم، این تیم تازه از بقا در لیگ برتر مطمئن شده بود. تنها چیزی که عوض کردم، تغییر سیستم بازی به ۲-۴-۴، عوض کردن مدافعان کناری و قرار دادن انگولو کانته در ترکیب بود. او موتور خستگی‌ناپذیر تیم بود، چون پرس می‌کرد، جنگنده بود، در حملات شرکت داشت و به مدافعان کمک می‌کرد. آنقدر می‌دوید که من یک مرتبه فکر کردم خودش می‌تواند توپ را سانتر کند و بدود و آن را با ضربه سر وارد دروازه حریف کند.

یکی از افسوس‌های بزرگ زندگی حرفه‌‌ای رانیری عدم موفقیتش با رُم برای کسب اسکودتو است؛ آنقدر که می‌گوید حاضر بود قهرمانی‌اش در لیگ جزیره را بدهد و این افتخار را کسب کند. رانیری که یک رمی دوآتشه و متولد شهر رم است، طی دو مقطع در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ و سال ۲۰۱۹ هدایت جالوروسی را برعهده داشت اما با این تیم هیچ جامی نبرد.

وی افزود: بزرگترین افسوس حرفه‌ام نبردن اسکودتو با رم است. این را امروز می‌گویم که با کمال میل حاضر بودم قهرمانی‌ام با لسترسیتی را بدهم تا با رم اسکودتو را ببرم.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش