فرماندار تهران: فاصله با مردم در دولت سیزدهم کم شد

سیاست

69127
فرماندار تهران: فاصله با مردم در دولت سیزدهم کم شد

فرماندار تهران گفت: دولت سیزدهم نشان داد فاصله میان مردم و دولت کم است و کارها با کمک مردم اجرایی می شود و با حضور مردم فراگیری موثر در جوانی جمعیت شکل می‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، احمد قیومی روز یکشنبه در دومین مراسم تجلیل از حامیان خانواده و جوانی ایران اسلامی با اشاره به فضای تبیینی برای همگرایی و همفکری در راستای رفع مسایل مختلف بیان کرد: از امور بانوان فرمانداری تهران نیز برای ایجاد فضای علمی و فرهنگی امروز قدردانی می‌شود، اگرچه در حوزه حاکمیتی نظام نیز مدت‌ها مساله جمعیت و خانواده به شکل ویژه‌ای در حال پیگیری است، در قرارگاه جمعیت فرمانداری تهران نیز با توجه به اولویت جوانی جمعیت طرحی ترسیم شده که مسائلی همچون مراقبت و تسهیلات درمانی باروری و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اهمیت نگاه عمیق به موضوع جوانی جمعیت که مساله مورد تاکید شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود، تصریح کرد: دولت سیزدهم به این موضوع توجه ویژه داشت و دانشگاه شهید بهشتی در محقق شدن این موضوع تمام قد پای کار آمد.

قیومی افزود: مطمئن هستیم این عملکردها در ۲ بخش روانشناسی (احساسی) و اثرشناسی (ادراک، رفتار) قابل بررسی است، در این ۲ حوزه کار دانشگاهی و کار دستگاه‌ها لازم و ملزوم هم است، همه تلاش‌هایی که توسط دانشگاه و سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود نمی‌تواند آسیب اتفاقات چندین ساله را ترمیم کند اما می‌تواند آسیب را متوقف کند که با هماهنگی بیشتر می‌توان اثرگذارتر در این حوزه وارد شد.

وی تاکید کرد: موضوعات جمعیتی به صورت جدی برنامه‌ریزی و به آن پرداخته و گام به گام همه مراحل بررسی شده و امروز نیاز به شکل‌دهی آن دیده می‌شود، امیدوارم با همراهی هم به بخش ایده‌آل آن در جامعه برسیم.

توقف سیر نزولی کاهش جمعیت جوان

قیومی خاطرنشان کرد: بانوان در بخش فرزندآوری نقش موثرتری از مردان دارند، یکی از موضوعات مهمی که باید در جامعه تبیین شود، حس مادری در جامعه است که نیاز به تقویت آن احساس می‌شود، اگر دختران ما دوست داشته باشند که مادر شوند این موضوع به درستی شکل می‌گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: پایدار بودن هر موضوعی بسیار ارزشمند بوده و اثرگذاری آن را افزایش می‌دهد، همین که سیر نزولی کاهش جمعیت جوان متوقف شد، بسیار مبارک است و نشان‌دهنده شناسایی آسیب است و باید با کمک مردم به رفع و حل مساله کمک شود.

فرماندار تهران‌ به نقش‌آفرینی موثر مردم در همه مسایل اشاره کرد و یادآور شد: هرجا مردم پای کار آمدند کار با موفقیت انجام شد. دولت مردمی سیزدهم نشان داد که مردم در کنار حاکمیت هستند، بنابراین دولت بدون مردم نمی‌تواند مشکلات را حل کند، حاکمیت پشتیبان انجام کار است و مردم رأس امور هستند و فراگیری موثر یک موضوع در جامعه به یاری مردم شکل می‌گیرد.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست