اعضای شورا در ستادهای انتخاباتی حضور نداشته باشند

جامعه

69269
اعضای شورا در ستادهای انتخاباتی حضور نداشته باشند

رئیس شورای شهر تهران در خصوص حضور اعضای شورای شهر در ستادهای انتخاباتی گفت: منعی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب جانشنین شهردار تهران، گفت: هر وقت اعلام کردند ما هم می‌گوییم.

وی در خصوص حضور اعضای شورای شهر در ستادهای انتخاباتی، افزود: منعی در این زمینه وجود ندارد.وی به جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: یک سری مسایلی داریم که باید برطرف شود. از دوستان خواستیم سوالات را بپرسند،با این حال شاید برخی سوالات را نشود در برخی جاها پرسید.

چمران به ورود تاکسی‌های برقی در تهران اشاره کرد و گفت: برخی فکر می‌کردند که این کار شوخی است و عملی نمی شود اما دیروز این امر رخ داد و این کار با هماهنگی دولت انجام شده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید زیرساخت‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی برقی همزمان دنبال شود و میزان آن چندان نیست که نتوان زیرساخت را فراهم کرد و در این زمینه با مپنا وارد قرارداد شده‌ایم.چمران ادامه داد: امروز معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته گزارشی ارائه می‌کند نه کارهایی که قرار است در آینده انجام شود.

همچنین در جلسه امروز شورای شهر تهران احمد علوی گفت: به برکت مجاهدت‌های شهید رئیسی و پیگیری شهرداری به صورت عملی گامی در حوزه برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی برداشته شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی تحویل داده شد و ۲۰۰ دستگاه در اختیار رانندگان قرار گرفت، گفت: باید مردم شیرینی این اتفاق را بچشند.یه گفته علوی، برقی سازی به کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا کمک می‌کند و اساسا این سوال مطرح می‌شود که آیا مردم نباید خودروهای با کیفیت سوار شوند؟

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ادامه گفت: قیمت این تاکسی ها بالاست و رانندگان توان پرداخت هزینه آن را ندارند، همچنین مابه التفاوت کاهش مصرف سوخت را باید وزارت نفت بپردازد. رئیس جمهور شهید این موضوع را دنبال می کرد که آن حادثه رخ داد. امیدواریم این تسهیلات پرداخت شود تا رانندگان بتوانند از شرایط استفاده کنند.


انتهای پیام/
منبع: فارس
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه