۴ ميليارد تومان کالای قاچاق در شورآباد کشف شد

جامعه

69273
4 ميليارد تومان کالای قاچاق در شورآباد کشف شد

رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف بيش از ۲۲ هزار قلم لوازم آشپزخانه و لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش ۴ ميليارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در خصوص توقیف محموله قاچاق در جنوب تهران اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

وی افزود: درپی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای قاچاق خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو گردیده که این کالاها توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان آورده و سپس به بازار ارسال می شود.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کرده که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می‌کنند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع انواع لوازم آشپزخانه و انواع لوازم جانبی موبایل در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد ۱۳۸۴۲ عدد انواع لوازم آشپزخانه و تعداد ۹۳۶۰ عدد انواع لوازم جانبی موبایل محصول کشور چین بوده که سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی گردید.این مقام پلیسی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴ میلیارد تومان اعلام کرده اند.ر


انتهای پیام/
منبع: فارس
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه