جلیلی در برنامه با مردم:

در آستانه یک تصمیم سرنوشت ساز هستیم

سیاست

69340
در آستانه یک تصمیم سرنوشت ساز هستیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما مردم بارها و بارها نشان دادید که این هنر را دارید که فرصت‌ها را از دل تهدیدها بیرون بکشید، امروز در آستانه یک تصمیم سرنوش ساز هستیم.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با مردم گفت: شما مردم در ۴۵ سال گذشته بارها و بارها نشان دادید که این هنر را دارید که فرصت‌ها را از دل تهدیدها بیرون بکشید. امروز در آستانه یک تصمیم سرنوشت ساز هستیم یک تصمیم مهم برای حال و آینده کشور عزیزمان!

وی افزود: ان‌شاءالله با حضور پرشور و کم نظیر مردم در این انتخابات رقابتی جهان دوباره جلوه درخشان دیگری از حماسه جمهوریت را در ایران اسلامی خواهد دید.

جلیلی گفت: حضور همه برادران عزیز و ارزشمندی که پا به عرصه انتخابات گذاشتند مغتنم است. مردم عزیز ایران ما امروز یک فرصت تاریخی را پیش روی خود داریم.

وی افزود: مطالعه دو روند به ما نشان می‌دهد که در یک بزنگاه تاریخی هستیم. هم روند تحولات جهان و هم روند پیشرفت‌های شما مردم بزرگوار ایران! امروز یک جهان فرصت، پیش روی ما است که می‌تواند ایران را جهش دهد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: عرصه عرصه‌ی تعارف و درنگ نیست. این فرصت‌ها باید به قدرت و پیشرفت و تعالی ملت تبدیل شود. نباید این فرصت تاریخی را از دست داد.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست