واکنش رهبر انصارالله به انهدام باند جاسوسی آمریکایی و صهیونیستی در یمن

بین‌الملل

69358
واکنش رهبر انصارالله به انهدام باند جاسوسی آمریکایی و صهیونیستی در یمن

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله سه‌شنبه شب درباره انهدام یک شبکه جاسوسی آمریکایی و رژیم صهیونیستی در یمن گفت : کشف انهدام این شبکه یک پیروزی بزرگ و مهم ابه شمار می آید.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، الحوث با تبریک این دستآورد به مردم یمن، افزود: این شبکه ماهیت مخرب و توطئه‌گر آمریکا را که ناقض حاکمیت کشورهاست، بر ملا کرد.

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا تحت پوشش‌های فعالیت های دیپلماتیک، از برخی از نهادهای سازمان ملل یا بین‌المللی سوءاستفاده می‌کند و در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سایر کشورها را هدف قرار می‌دهد.

رهبر یمن قرار است روز پنجشنبه نیز سخنرانی کند و به صورت مفصل به ابعاد انهدام این باند جاسوسی مرتبط با آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازد.

 عبدالحکیم هاشم الخیوانی رئیس سازمان امنیت و اطلاعات یمن روز گذشته اعلام کرد: به یاری خداوند اعضای یک شبکه جاسوسی گسترده آمریکا و (رژیم) اسرائیل دستگیر شدند. شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای چندین دهه در نهادهای رسمی و غیر رسمی به نمایندگی از دشمن نقش جاسوسی و خرابکاری داشته است.

وی گفت: شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل مستقیماً با سازمان سیا در ارتباط بوده است. این شبکه جاسوسی مجهز به تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای بوده که آنها را قادر می‌ساخت تا فعالیت‌های خود را مخفیانه انجام دهند.

سازمان عملیات و اطلاعات در ادامه اعترافات شماری از اعضای این تیم جاسوسی را منتشر کرد.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل