قالیباف: کوتاه‌ترین راه برای تغییر و تحول، انتخابات پیش‌رو است

سیاست

69451
قالیباف: کوتاه‌ترین راه برای تغییر و تحول، انتخابات پیش‌رو است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نزدیکترین و کوتاه‌ترین راه برای تغییر و تحول در کشور را انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: مردم عزیز ایران از این فرصت به بهترین شکلی استفاده کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه -۲۳ خردادماه- در نشستی در جمع برخی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منتخب مجلس، اظهار داشت: هر کدام از شما مسئولان بدون تردید یک انسان‌ستاد هستید و به عنوان یک ستاد متحرک می‌توانید اثرگذاری کنید و همه مردم عزیز را برای در مرحله نخست برای مشارکت و دوم برای تصمیم سازی خوب بسیج کنید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم عزیز ایران در این شرایط باید از بین ۶ نامزد یک نفر را انتخاب کنند و تبیین این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد و این مهم از دست مسئولان ستاد استانی برمی‌آید و اگر برای شما مسئولان این حجت پیدا شده، آن را به دیگران هم منتقل کنید.

وی گفت: اگر اشکلاتی در اداره ایران اسلامی در بخش‌های مختلف داریم، کوتاه‌ترین راه برای تغییر و تحول که نقاط ضعف را بر طرف کرده و نقاط قوت را تقویت کنیم، انتخابات است و این فرصت برای ملت عزیز ایران فراهم شده است.

جبهه انقلاب قدرت حل مساله را دارد

قالیباف بیان کرد: امسال نخستین سال مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم است که با کار مشترک می‌توانند سند پنج ساله برنامه هفتم توسعه را برای تحول پیش برده تا نشان دهیم جبهه انقلاب می‌تواند بر مشکلات فائق آمده و قدرت حل مساله را دارد و این موضوع در یک قدمی من و شماست.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: تردید نکنید همرزمان و همسنگران ما در دوران دفاع مقدس و روح شهدای مقاومت، امروز بر عمل ما ناظر هستند و امام راحل، شهدا، رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز از ما متوقع هستند.

فقر مطلق به قشر متوسط جامعه هم آسیب زده است

قالیباف با اشاره به شعار انتخاباتی خود که «دولت خدمت و پیشرفت» است، تصریح کرد: ما امروز به دنبال اقدامات کوتاه مدت هستیم، چرا که بخشی از مردم ما در فقر و فقرمطلق هستند و از من و شما نمی‌پذیرند که ابتدا پیشرفت رخ دهد و بعد مشکل آنها حل شود.

وی تاکید کرد: موضوع خدمت یعنی توجه به قشر محروم که در فقر مطلق و زیرخط فقر قرار دارند و در این راه نباید لحظه‌ای درنگ کنیم و ما قادر هستیم این کار را گام به گام که مشخص شده و در جای جای برنامه هفتم پیش‌بینی شده، انجام دهیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در کنار خدمت، نباید از فقر مطلق غفلت کرد، گفت: فقر مطلق حتی به قشر متوسط جامعه آسیب زده و سبب گله مندی آنها شده و دلیل آن عدم پیشرفت است.

قالیباف با بیان اینکه در دهه ۹۰ دهه سختی برای مردم و کشور در عرصه اقتصادیبود ، تصریح کرد: متوسط رشد کشور در دهه ۹۰  کمتر از یک درصد بود.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست