لزوم تبیین خدمات و اقدامات دولت سیزدهم

جامعه

69517
لزوم تبیین خدمات و اقدامات دولت سیزدهم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: خدمات و اقدامات دولت سیزدهم باید تبیین شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین،‌ میرهاشم موسوی امروز ۲۴ خردادماه در مراسم افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد اظهار کرد: این شهرستان، شهر معرفت، بصیرت و دین‌داری بوده و امروز از خدمتی بهره‌برداری شد که مردم این شهر از مواهب خدمت درمانی که یکی از خدمات مهم سازمان است، استفاده کنند.

وی با اشاره به خدمات دولت رئیس جمهور شهید، خاطرنشان کرد: امروز بخشی از اراده و خدمت این شهید عزیز را که مورد تاکید ایشان بود را نظاره‌گر هستیم، شهیدی که با اخلاص و روحیه مردمی در بین همه صفوف در بین مردم ایستاد و همه سرمایه خود را تا پای جان پای کار مردم آورد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه هنوز باور نداریم که رئیس جمهور شهید به ملکوت اعلی پیوسته است اما به لطف خدا همچنان مسیر خدمت را ادامه می‌دهیم اضافه کرد: در حوزه درمانی، در روزهای اول دولت وقتی تحویل گرفته شد که یاس و ناامیدی کشور را فرا گرفته بود و روزانه ۷۰۰ نفر با کرونا جان می‌باختند و کسی به داد نمی‌رسید و بی‌رحمانه برخی از مسائل به تحریم گره زده شده بود.

موسوی بیان کرد: در همین راستا شخص رئیس جمهور وارد این مسئله شد چون دغدغه مردم را داشتند و خودشان برای تامین واکسن اقدام کردند و با اراده و توان در حوزه درمان روزی اعلام شد مرگ کرونا به صفر رسید.

وی ادامه داد: رشد اقتصادی که سال‌ها تکان نخورد و به مسائل بیرونی گره زده شد اما امروز شاهد هستیم این رشد اقتصادی روند مثبتی دارد و وظیفه داریم این راه را ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: در این سازمان هر ماه ۲۷ هزار میلیارد تومان حقوق داده می‌شد و ۵ هزار میلیارد تومان کسری نقدینگی داشتیم ولی با اهتمام شهید رئیسی همین مبلغ ۶۵ هزار میلیارد تومان حقوق و مستمری پرداخت می‌شود و کسری نداریم.

موسوی گفت: از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ حدود ۱۰۶ هزار میلیارد تومان این سازمان بدهی داشت و تدبیر راهبردی، تاکید، تجمیع منابع و اقدامات شهید رئیسی سبب شد تا بدهی‌ها تسویه شود.

وی با بیان اینکه کاهش بیکاری از عدد دو رقمی به عدد تک رقمی رسانده شده است با اشاره به خدمات درمانی در دولت سیزدهم، افزود: در حوزه درمان ناباروری در این دولت با تعرفه دولتی صد درصد رایگان شد و شهید رئیسی تاکید داشتند که خدمت درمان رایگان شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور یادآور شد: یکی دیگر از خدمات، درمان رایگان کودکان زیر هفت ساله بود که در حال انجام است و پوشش بیمه نیز برای ۷ میلیون نفر از دیگر خدمات دولت مردمی بود.

موسوی اظهار کرد: اقدامات راهبردی که در این دولت که توسط رئیس جمهور صورت گرفت باید تبیین جهادی کنیم.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه