پرواز عسلویه بعد از ۲۰ دقیقه به تهران بازگشت

استان‌ها

69547
پرواز عسلویه بعد از ۲۰ دقیقه به تهران بازگشت

مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه با اشاره به درخواست بازگشت خلبان پرواز عسلویه به تهران پس از ۲۰ دقیقه برخاستن به فرودگاه مبدأ با ۱۳۴ مسافر گفت: پس از رفع اشکال فنی در چرخ‌ها هواپیما بدون مسافر به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، مجید حاجوند در عسلویه با اشاره به بازگشت مجدد پرواز عسلویه به تهران به فرودگاه مبدأ اظهار داشت: هواپیما ساها با هماره پرواز ۱۸۵ و ۱۳۴ نفر مسافر، ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه فرودگاه خلیج فارس عسلویه را به مقصد تهران ترک کرد و ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه خلبان این هواپیما خواستار برگشت به فرودگاه خلیج فارس عسلویه شد.
 
وی نقص فنی چرخ‌های هواپیما را علت بازگشت مجدد هواپیما به فرودگاه عسلویه دانست و بیان کرد: اشکال در نشانگر چرخ سمت راست هواپیما باعث شد که خلبان مجدداً به فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه اعلام فرود کند.
 
مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه ادامه داد: پس از فرود ۱۳۴ مسافر این پرواز از هواپیما پیاده شدند و پس از رفع مشکل، هواپیما ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه بدون مسافر به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرد و ساعت ۲۴ به سلامتی در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.
 
حاجوند علت پیاده کردن مسافران و پرواز هواپیما بدون مسافر را رعایت استانداردهای بین‌المللی و ایمنی مسافران دانست و بیان کرد: مسافران صبح امروز با یک هواپیمای دیگر از عسلویه به تهران منتقل شدند.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها