۴ پایگاه‌ اسرائیل توسط مقاومت لبنان هدف قرار گرفت

بین‌الملل

69552
۴ پایگاه‌ اسرائیل توسط مقاومت لبنان هدف قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که چهار مرکز و پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز جمعه توانستند چهار پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.
 
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اول خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، امروز جمعه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «خله ورده» با موشک هدف قرار داد.
 
مقاومت اسلامی لبنان طی دومین بیانیه خود اعلام کرد که پایگاه نظامی «الرمثا» واقع در بلندی‌های «کفرشوبا» اشغالی را با موشک هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است.
 
در بیانیه سوم حزب الله لبنان آمده است که رزمندگان مقاومت امروز جمعه پایگاه "السماقه" در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران اسرائیلی وارد کردند.
 
مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی پایگاه نظامی «المطله» رژیم اسرائیل را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل