۷۱۳ میلیارد برای خدمات اربعین در کرمانشاه اختصاص می‌یابد

فرهنگ

69584
۷۱۳ میلیارد برای خدمات اربعین در کرمانشاه اختصاص می‌یابد

استاندار کرمانشاه گفت: برای اجرای پروژه‌های اربعین در استان کرمانشاه و خدمت‌رسانی بهتر به زوار در مرز خسروی، ۷۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه فرهنگی ایران آنلاین، محمدطیب صحرایی در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: برای مجموع نیازهای امنیتی و پلیسی و رفت و آمد زائران در ایام اربعین ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.                  

وی با اشاره به تخصیص اعتباراتی برای افزایش تعداد پارکینگ‌های مرز خسروی در ایام اربعین عنوان کرد: علاوه اعتبار برای تجهیز پارکینگ‌ها باید اعتباری برای تهیه ماشین آتش‌نشانی در نظر گرفته شود زیرا وجود این خودروها در پارکینگ‌ها ضروری است.

استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به گرمای هوا و وقوع آتش‌سوزی‌ها به صلاح نیست خودروهای آتش‌نشانی از استان برای استقرار در مرز جمع‌آوری شوند.

صحرایی با اشاره به اینکه در برخی از نقاط در زمینه روکش آسفالت مسیر تردد تردد زوار مشکلات جدی وجود دارد که باید اعتبار برای بهسازی آن تخصیص یابد عنوان کرد: تکمیل کمربندی ماهیدشت و بخش‌هایی از بزرگراه کربلا از مصوبات است و باید اعتبارات لازم برای آن تأمین شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۷۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های مربوط به اربعین در نظر گرفته شده است گفت: از این اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان شهرداری‌ها، ۲۷۰ میلیارد تومان توسط ستاد مرکزی اربعین، ۱۰ میلیارد تومان برای ایجاد سردخانه در مرز و ۳.۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی کارخانه یخ در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ