مسافران می‌تواندد از جاده کندوان تردد کنند

استان‌ها

69586
مسافران می‌تواندد از جاده کندوان تردد کنند

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مازندران از پاکسازی کامل محور کندوان پس از ۲۰ ساعت تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی ستاد مدیریت بحران این استان و آمادگی تردد این محور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، حسن جهانیان با اشاره به آخرین وضعیت کندوان پس از سیلاب شب گذشته اظهار داشت: شب گذشته محور کندوان به دلیل بارندگی در ارتفاعات با سیلاب شدید مواجه شد که این سیلاب مسدود شدن منطقه دزدبن در این محور را به دنبال داشت.

وی افزود: نیروهای راهداری به محض سیلاب به منطقه مورد نظر اعزام و فعالیت خود را برای پاکسازی و بهسازی محور از ساعت ۲۰ شب پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد شروع کردند.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: پاکسازی منطقه تا چهار و نیم صبح امروز ادامه داشت و نیروها برای یک ساعت به منظور توانمندی در کار و رعایت ایمنی به استراحت پرداختند و پس از آن ادامه کار را دستور کار قرار دادند.

جهانیان با بیان اینکه پاکسازی کامل منطقه آسیب‌دیده سیلاب ساعت ۱۸ عصر امروز انجام شده است، افزود: هم‌اکنون محور آماده برای تردد است و در صورت تاییدیه پلیس راهور کشور این محور زیر بار تردد قرار می‌گیرد. 

وی از به‌کارگیری دو اکیپ در شمال و جنوب محور جهت عملیات پاکسازی خبر داد و گفت: همه نیروهای امداد جاده‌ای محور کندوان به تعداد نفر به همراه ۱۵ دستگاه خودروی سنگین و سبک برای این محور به کار گرفته شد.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها