پیام مهم سخنگوی گردان‌های القسام خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام

بین‌الملل

69619
پیام مهم سخنگوی گردان‌های القسام خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از حجاج بیت الله الحرام خواست که برای غزه و مردم فلسطین دعا کنند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «ابوعبیده» سخنگوی گردان های القسام در پیامی به حجاج خانه خدا، گفت: از حجاج بیت‌الله الحرام می‌خواهیم که برای برادرانشان در غزه و فلسطین دعای ویژه‌ بکنند و در حین انجام مناسک حج، غزه و مردم صبور و مجاهدان آن را در این لحظات عظیم و پر خیر و برکت به یاد بیاورند.

وی تاکید کرد: در حالی که میهمانان خدا مشغول انجام فریضه حج هستند، ما به نیابت از امت بزرگ اسلام مشغول انجام فریضه جهاد علیه دشمنان خدا هستیم.

ابوعبیده اضافه کرد: طوفان الاقصی در راستای دفاع از سومین مکان مقدس مسلمانان به راه افتاد و مناسک حج فرصت مناسبی است تا به دو میلیارد مسلمان یاد آوری کنیم که واقعیت جنگ ما با دشمن چیست؛ دشمنی که به معراج‌گاه پیامبر هتک حرمت می‌کند و هر روز در حال گسترش فساد و یهودی سازی آن است.

 امروز روز عرفه در سرزمین وحی است؛ روزی که خدا بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرامی‌خواند و درهای مغفرت، بخشش و رحمتش را بر روی آن‌ها می‌گشاید.

در این روز معنوی، حجاج بیت‌الله الحرام با وقوف در صحرای عرفات با خدای خویش به مناجات می‌پردازند و دعای عرفه امام حسین(ع) را قرائت می‌کنند.

آیین عرفه نزد مسلمانان از روزهای پرفضیلت سال محسوب می‌شود و در منابع روایی، اعمالی برای آن برشمرده‌اند که بافضیلت‌ترین آنها دعا و استغفار است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیامی به مناسبت کنگره عظیم و پرشکوه حج، با اشاره به جنایات رژیم بی‌رحم و البته رو به زوال رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کردند: مسئله برائت، امسال برجسته‌تر از گذشته است، زیرا فجایع غزّه جای هیچگونه ملاحظه و مماشات باقی نگذاشته و این برائت باید در قول و عمل ملت‌ها و دولت‌ها خود را نشان دهد و عرصه را بر جلادان و حامیانشان تنگ کند.

رهبر انقلاب اسلامی با تجلیل از مقاومت پولادین فلسطین و مردم صبور و مظلوم غزه، تأکید کردند: باید از این مقاومت پشتیبانی همه جانبه شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل