سلامی: امیرعبداللهیان الگویی قابل تکثیر در عرصه دیپلماسی کشور است

سیاست

69633
سلامی: امیرعبداللهیان الگویی قابل تکثیر در عرصه دیپلماسی کشور است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شخصیت آقای امیرعبداللهیان جامع الاطراف، جذاب، معیار و الگو بود که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت‌ کسانی را که می‌خواهند در آینده سکان دار عرصه دیپلماسی کشور باشند را دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر امروز (شنبه ۲۶خرداد) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، امیر دیپلماسی و وزیر شهید امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محل وزارت امور خارجه اظهار داشت: شهادت جمعی از خادمان صادق ملت ایران که افتخار برانگیز و تاثیرگذار بود و شخصیت‌های بزرگ و کم‌نظیر کشورمان به معراج رفتند را تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی گفت: هر دفعه که در وزارت امور خارجه می آمدیم شهید امیرعبداللهیان ما را به سمت تمثال‌های شهدای دیپلماسی می بردند و در آنجا فاتحه‌ای می‌خواندیم ولی امروز در جوار آقای باقری که آمدیم تمثال شهید امیرعبداللهیان هم به تمثال‌های دیگر اضافه شده بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شخصیت آقای امیرعبداللهیان جامع الاطراف، جذاب، معیار و الگو بود که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت‌ کسانی را که می‌خواهند در آینده سکان دار عرصه دیپلماسی کشور باشند را دارد. بزرگی کشورها را با وسعت جغرافیایی آن توصیف می‌کنند ولی عظمت و بزرگی کشورها به بزرگی شخصیت‌هایی است که در آن زندگی می‌کنند و به حوادثی است که در آن ساخته می‌شود و الحمدالله کشور ما سرشار از رویدادهای بزرگ و شگفت‌انگیز و دامنه‌های تغییر زیاد و البته شخصیت‌های بزرگ است.

سرلشکر سلامی بیان کرد: آقای امیرعبداللهیان شخصیتی بلند بالا، برافراشته، مستحکم و متین در ظاهر بود و این قامت برافراشته دارای یک شکوه درونی و عظیم بود که انسان کاملی را نمایانگر می‌نمود. ادب و نجابت وی از جمله ویژگی‌های بسیار واضح بود.

وی ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان کسی بود که موقعیت و مقام او را تغییر نمی‌داد و او تسلیم جاذبه‌های موقعیت‌ها نمیشد و من به ایشان به واسطه آنچه که از وی دیدم و شناختم علاقه خاصی داشتم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست