حشیش فروش سیار در تهران بازداشت شد

جامعه

69702
حشیش فروش سیار در تهران بازداشت شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده سیار موادمخدر با ۸ کیلوگرم حشیش خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ایران آنلاین، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با رصد اطلاعاتی و کنترل نامحسوس از فعالیت یک خرده فروش مواد مخدر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان تحقیقات اولیه نیز مشخص شد که متهم جزو موادفروشان سابقه‌داری است که با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به توزیع و خرده فروشی سیار مواد مخدر در مناطق مختلف شهر تهران کرده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای عملیات نیز دریافت شد، اظهارکرد:‌ با توجه به انجام تحقیقات تکمیلی پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی روز گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محل فعالیت این موادفروش اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی متهم  را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به توقیف خودروی متهم و بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از این خودرو هشت کیلوگرم مخدر حشیش را که به شکل بسیار ماهرانه‌ای در در بسته‌بندی‌های مختلف و در نقاط مختلف بدنه خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد. 

باباپور با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و موادمخدر کشف شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه