واکنش حماس به جنایت «اسرائیل» در آتش زدن سالن انتظار گذرگاه رفح

بین‌الملل

69780
واکنش حماس به جنایت «اسرائیل» در آتش زدن سالن انتظار گذرگاه رفح

جنبش حماس اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی به آتش زدن سالن انتظار گذرگاه رفح، جنایتی آشکار است.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که اقدام ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به آتش زدن ساختمان‌ها و سالن انتظار گذرگاه زمینی رفح و خارج کردن آن از خدمت، اقدامی جنایتارانه و وحشیانه است که در چارچوب نسل‌کشی بی‌وقفه علیه ملت فلسطین در نوار غزه انجام می‌گیرد.

این جنبش افزود که این اقدام صهیونیست‌های نازی که یک جنایت جنگی آشکار به شمار می‌رود، مستلزم محکومیت گسترده بین‌المللی و اتخاذ تدابیر لازم جهت بازخواست و محاکمه سران رژیم اشغالگر به خاطر تخریب این مرکز غیرنظامی است که هیچ توجیهی ندارد و صرفا نشانگر اصرار هرچه بیشتر اشغالگران برای تخریب و افزایش درد و رنج‌های فلسطینیان است.

حماس تاکید کرد که دشمن اشغالگر صهیونیستی مسئول تبعات این جنایت است که موجب قطع ارتباط فلسطینیان با دنیای خارج و محروم شدن هزاران بیمار و مجروح از سفر به خارج برای درمان می‌شود.

حماس در برابر این جنایت خواستار تحرک فوری و فعال بین‌المللی برای بازگشایی گذرگاه رفح و تسهیل تردد و سفر فلسطینیان و ورود کمک‌های غذایی و امدادی فوری به این باریکه شد که در معرض جنگ گرسنگی عامدانه صهیونیست‌ها قرار دارد.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل