بهادری جهرمی: مکلفیم آنچه شهید رئیسی وعده داد را تکمیل کنیم

سیاست

69814
بهادری جهرمی: مکلفیم آنچه شهید رئیسی وعده داد را تکمیل کنیم

سخنگوی دولت گفت: دولتمردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه رئیس جمهور شهید وعده داده بود تکمیل کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، علی بهادری جهرمی در نشست خبری مشترک با صولت مرتضوی و بهرام عین اللهی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: در روزهای آخر فعالیت دولت سیزدهم هستیم. در پی شهادت آیت الله رییسی و همراهانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم، اما دولتمردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه رئیس جمهور شهید وعده داده بود را تکمیل کنند.

یارانه نقدی  در دولت سیزدهم حدود ۹ برابر شد

وی ادامه داد: از امروز به صورت روزانه فعالیت‌ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از ۳ سال را معرفی می‌کنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو دستگاه‌های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است. در این دولت یارانه نقدی حدود ۹ برابر شد، همچنین کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی از سوی مردم‌ همراه شد.

بهادری جهرمی اظهار کرد: حوزه سلامت هم جزو حوزه های اولویت دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی مواجه بود که در این دولت به صفر رسید. شهید رئیسی به حوزه درمان و سلامت توجه ویژه ای کرد. شورای عالی سلامت را بعد از ۱۰ سال احیا کرد. درمان کودکان زیر ۵ سال و همچنین دهک های نخست رایگان شد.

دبیر هیئت دولت یادآور شد: در این ۳ سال ۸ جلسه شورای عالی اشتغال برگزار شد که ۷ جلسه آن در زمان حیات شهید رئیسی بود.

مرتضوی: نرخ بیکاری در دولت سیزدهم ۱.۲ درصد کاهش یافت

وزیر کار گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در کل کشور ایجاد شده و با توجه به افزایش جمعیت فعال کشور نرخ بیکاری کاهش ۱.۲ درصدی داشته است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست