در میزگرد فرهنگی مطرح شد؛

پزشکیان: مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید

سیاست

69980
پزشکیان: مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شهروند درجه یک و دو نداریم، گفت: همه مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز - چهارشنبه ۳۰ خرداد - میهمان میزگرد فرهنگی شبکه ۲ سیما است. وی در این برنامه ضمن تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در حوزه مسائل فرهنگی، به سوالات کارشناسان این برنامه پاسخ می‌دهد

حسین انتظامی مدرس ارتباطات، قائم مقام سابق وزارت ارشاد و رئیس سابق سازمان سینمایی؛ الهام یاوری مدیر سابق بنیاد ملی نخبگان، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ و شهاب اسفندیاری، رئیس دانشکده صداوسیما از کارشناسان این برنامه هستند.

در این برنامه محمد فاضلی جامعه‌شناس و مشاور اسبق وزیر نیرو محمد بهشتی رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی به عنوان مشاور در کنار مسعود پزشکیان قرار دارند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شهروند درجه یک و دو نداریم، گفت: فرهنگ یعنی برخورد مهربانانه با مردم و باور من به فرهنگ دستورالعملی‌ است که حضرت علی(ع) به مالک اشتر دادند و این‌که آیا ما با مردم برخورد خشن می‌کنیم دستور پیغمبر است؟ ما حق نداریم به مردم زور بگوییم.

پزشکیان افزود:‌ شاخص این که مسئول خوب است یا نه این است که مردم پشت سر او چه چیزی می‌گویند. با مردم نباید برخورد خشن کرد. همه مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست