رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

پلیس در راستای تامین و حفظ نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

جامعه

69982
پلیس در راستای تامین و حفظ نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان کلانتری‌های پایتخت برای برخورد با مجرمان و متخلفان، گفت: پلیس در راستای تامین و حفظ نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، سرهنگ علی قاسم پور عصر چهارشنبه اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور و با هدف برخورد با هنجار شکنان و مجرمان در سطح پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت توسط کلانتری‌ها در سه روز گذشته اجرایی شد.

وی افزود: ماموران پلیس در این مدت موفق به دستگیری ۹۲ سارق حرفه‌ای، ۸۴ خرده فروش مواد مخدر، ۶۳۰ معتاد متجاهر و ۱۶۰ اتباع غیرمجاز و ۱۴ نفر از اراذل و اوباش محلات مختلف شدند.

به گفته وی، در این راستا همچنین تعداد ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و روانه پارکینگ شده و حدود نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه متهمان تحویل مرجع قضایی شدند.

قاسم پور گفت: این طرح هر روز در چند مرحله توسط تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ها در تمام پارک‌ها و بوستان‌های سطح تهران اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای این طرح و طرح‌های مشابه به جهت ارتقای امنیت اجتماعی در پایتخت و دستگیری سارقان، مالخران و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در کلانتری‌های سطح تهران همچنان با قدرت و شدت بیشتری در طول سال تداوم خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت مشارکت مردم و همکاری با پلیس و احساس مسئولیت در ایجاد امنیت را ضامن آرامش فردی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه