۹ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های کیش توقیف شد

استان‌ها

70243
۹ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های کیش توقیف شد

فرمانده پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۹ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آبهای این جزیره در سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سرهنگ علی‌اصغر جمالی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توقیف ۹ فروند شناور، ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده و ۳۱ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان سوخت‌ها را شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و حتی ورود به آب‌های مرزی کشور‌های حاشیه خلیج فارس به شناور‌های خارجی می‌فروختند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش عنوان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته نیز با تلاش ماموران دریابانی کیش یک فروند شناور حامل ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های کیش توقیف شده است.

جمالی در تشریح این عملیات بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی کیش در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت در هنگام پایش نوار مرزی یک شناور صیادی در حال گذر به سمت مرز را توقیف و محموله سوخت قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش، گفت: مأموران دریابانی پس از توقف شناور صیادی، چهار خدمه آن را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی دادند.

وی با اشاره به خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه اضافه کرد: دریابانان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را نخواهند داد.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها