وزیر حمل و نقل لبنان: ادعای روزنامه تلگراف درباره فرودگاه بین المللی بیروت، کذب است

بین‌الملل

70288
وزیر حمل و نقل لبنان: ادعای روزنامه تلگراف درباره فرودگاه بین المللی بیروت، کذب است

وزیر حمل و نقل و خدمات عمومی لبنان امروز (یکشنبه) ادعای روزنامه انگلیسی تلگراف مبنی بر ذخیره کردن سلاح در فرودگاه بین المللی بیروت را تکذیب و اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به طور مداوم اقدام به تبلیغات منفی درباره فرودگاه بیروت می کند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «علی حمیه» در این باره گفت: گزارش روزنامه انگلیسی تلگراف، اطلاعاتی را به نقل از منابع نامشخصی ذکر کرده است. این در حالی است که اطلاعات روزنامه مذکور باید از منابع رسمی لبنانی ذکر شوند.

حمیه تأکید کرد: اسرائیل در طول سالیان گذشته، فرودگاه بین المللی بیروت را مورد حمله سایبری قرار داده است.

وزیر حمل و نقل لبنان تصریح کرد: اتحادیه هوانوردی، قاطعانه اطلاعات وارده در گزارش روزنامه انگلیسی تلگراف را تکذیب کرده است.

حمیه با تأکید بر نادرست بودن ادعای روزنامه تلگراف، از همه رسانه ها خواست از فرودگاه بین المللی بیروت به صورت میدانی، بازدید کنند.

وزیر حمل و نقل لبنان همچنین تأکید کرد از همه سفرا و رسانه ها می خواهیم فردا صبح از همه بخش های فرودگاه بین المللی رفیق الحریری در بیروت بازدید میدانی کنند.

این مقام لبنانی تصریح کرد: در حال آماده کردن دادخواست برای اقامه دعوی علیه روزنامه تلگراف هستیم. زیرا گزارش این روزنامه با هدف تخریب وجهه فرودگاه بین المللی رفیق الحریری بیروت منتشر شده است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل