مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

کارگران با حضور موثر در انتخابات حماسه ماندگار خلق کنند

استان‌ها

70295
کارگران با حضور موثر در انتخابات حماسه ماندگار خلق کنند

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه حضور کارگران در عرصه‌های دفاع مقدس و در جبهه کار، تولید حماسی و ماندگار بوده است، گفت: کارگران با حضور موثر در انتخابات حماسه ماندگار در انتخاب فرد اصلح برای مدیریت کشور خلق کنند.

به گزارش گروه استان های ایران آنلاین، حمیدرضا الله بداشتی روز یکشنبه با حضور در جمع کارگران شرکت قطعات پرسی ایدکوپرس شهرک صنعتی بهارستان کرج افزود: کارگر ایرانی ستون و پشتوانه سر افرازی ملت بزرگ ایران است.

وی دلیل بی اثر شدن تحریم‌های امروز را حضور و اهتمام کارگران مجاهد ایران اسلامی در صحنه دانست و ادامه داد: کارگران همواره با بصیرت حداکثری به خوبی در بزنگاه‌های تاریخی و عرصه‌های مهم حضور موثر داشته‌اند که یکی از این بزنگاه‌ها حضور حداکثری در سنگر انتخابات است.

فرمانده سپاه استان البرز نیز با بیان اینکه ولایتمداری و خدمت به مردم ۲ یژگی مهم شهید رییسی‌ بود، گفت: حضور در حماسه انتخابات تداوم حماسه بدرقه شهدای خدمت و ادای دین به آن‌ها است.

خادم مردم باید ادامه دهنده راه شهید رییسی‌ و شهدای خدمت باشد

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا افزود: تمام مراکز مدیریتی کشور در اختیار رییس جمهور است به همین سبب سپردن مدیریت کشور به دست فردی اصلح، ولایتمدار و خادم مردم که ادامه دهنده راه شهید رییسی‌ و شهدای خدمت باشد از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: رییس جمهور شهیدمان آیت‌الله رییسی خودش را سرباز و خادم ولایت، مردم و نظام می‌دانست و این مساله را با حضور حداکثری در میدان خدمت ثابت کرد.

وی با بیان اینکه نمی‌شود کسی در راس قوه مجریه قرار گیرد و از داخل اتاق و سالن جلسات بخواهد مشکلات کشور را حل کند، افزود: شهید رییسی‌ در ۳۳ ماه خدمت خود بیش از ۴۷ سفر استانی داشت که ما در ۲ سفر استانی مفتخر به میزبانی این شهید عزیز بودیم.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه هر چقدر میزان مشارکت بالا برود دشمنان به ویژه جبهه‌ استکبار دچار یاس و سرافکندگی می‌شوند، بیان کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات در افزایش قدرت عمومی و امنیت ملی کشور و تحقق ایران سربلند بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور منتخب باید ولایت مداری و خدمت به مردم در قلب و زبانش و در کردار و گفتارش جاری باشد، خاطر نشان کرد: فرد اصلح کسی است که همچون افرادی چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رییسی ضمن تحقق تدابیر ولایت از توان اجرایی بالا و همتی خستگی ناپذیر در جهت رفع مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم‌های دشوار در جهت سعادت ملت بزرگ ایران برخوردار باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها