ادعای رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در «رفح» به مراحل پایانی رسیده است

بین‌الملل

70297
ادعای رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در «رفح» به مراحل پایانی رسیده است

ارتش رژیم صهیونیستی که پس از حدود ۹ ماه در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است، به نظر می‌رسد درصدد اعلام دروغین پایان حملات به رفح است و در این راستا یک رسانه صهیونیستی ادعا کرد عملیات در این شهر به مراحل پایانی خود رسیده است.

 

 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از منابع خود ادعا کرد: ارتش به اکثر عملیات زمینی در رفح که توسط رهبری سیاسی تعیین شده بود، پایان داده است.

این منابع اعلام کردند: ارتش عملاً کنترل محور فیلادلفیا در نوار مرز مصر و غزه را به دست گرفته است.

منابع مذکور همچنین گفتند: رهبری سیاسی اسرائیل هدف خود را هدف‌گذاری ۶۰ درصد از نیروهای حماس در رفح و تکمیل مأموریت در ماه‌های بعد تعیین کرده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۶۱ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.
 

ایران آنلاین
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل