امام جمعه موقت تهران: رییس جمهور باید برای مردم پدری کند

استان‌ها

70303
امام جمعه موقت تهران: رییس جمهور باید برای مردم پدری کند

امام جمعه موقت تهران گفت: رییس جمهور آینده باید به تاسی از شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی برای مردم پدری کند و دلسوز مردم باشد.

به گزارش گروه استان های ایران آنلاین، آیت الله کاظم صدیقی یکشنبه در مراسم چهلم شهدای خدمت واقع در مسجد حضرت ابوالفضل شهر الوند اظهار کرد: رییس جمهور باید برای مردم پدری کند نه اینکه عاشق آمریکا باشد و در برابر قدرت‌های بزرگ سر خم کرده و مقابل مردم گردنکشی کند.

وی با بیان اینکه شهید رییسی خودش را پیش مردم خرد و خاکسار کرده بود و با جامعه همدل و همراه بود، ادامه داد: این شهید خدمت، محرومیت، فقر و بیکاری جوانان را تحمل نمی‌کرد.

آیت الله صدیقی گفت: درد مردم در وجود شهید رییسی تبلور داشت و نسبت به اقتدار بین المللی و حمایت از مظلومان مسلمان جهان دغدغه مند بود.

وی افزود: همه کسانی که دل به امام زمان (عج) می‌دهند رفتاری شبیه به آیت الله رییسی دارند، یعنی برای مردم دلسوز و یاور هستند و همواره خود را خادم ائمه معصومین (ع) می‌دانند.

امام جمعه موقت تهران گفت: شهید رییسی در مقابل یک طلبه نیز متواضع بود و از او طلب نصیحت و موعظه می‌کرد، درحالی که امروز برخی‌ برای کسب یک قدرت ناچیز نظام را تخریب می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید رییسی معتقد بود انسان باید در خدمت مردم و خدا باشد، ادامه داد: افتخار شهید رییسی خدمتگزاری بود و از گام برداشتن برای مردم رضایت داشت.

آیت الله صدیقی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، رای مردم را رکن اصلی جامعه دانست و گفت: کسی باید انتخاب شود که مقتدای او مثل شهید رییسی، ولایت فقیه و امیر المومنین (ع) باشد.

وی افزود: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی بارها رهبر معظم انقلاب را مقتدا خطاب کرد که همه این عبارات نشان از مطیع بودن این شهید بزرگوار از ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: شهید رییسی خادم الرضا بود و به جای ریاست عاشق خدمت بود؛ ایشان به یکی از مسوولان بهشت زهرا (س) گفت عاقبت کار من نیز شهادت است که نشان می‌دهد شهید رییسی از قبل با تفکر شهادت به میدان آمده بود.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها