روسیه: شرایط عادی سازی گفت‌وگو با غرب وجود ندارد

بین‌الملل

70415
روسیه: شرایط عادی سازی گفت‌وگو با غرب وجود ندارد

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به اظهارات «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه مبنی بر اعلام آمادگی برای گفت‌وگو با مسکو، تاکید کرد که هیچ گونه شرایطی برای عادی سازی مذاکره با غرب وجود ندارد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، پسکوف که این اظهارات را در یک نشست خبری ابراز می کرد، افزود: روسیه با وجود اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه در مورد امکان تعامل با مسکو، هنوز هیچ گونه شرایطی را برای عادی سازی گفت‌وگو با غرب نمی بیند.

این مقام کرملین با اعلام این نکته که فضای اعتماد روسیه و غرب درهم ریخته است، خاطرنشان کرد: «متاسفانه تاکنون به جز این گونه اظهارات نامطمئن، هیچ گونه شرایطی برای عادی سازی گفت‌وگو نمی‌بینیم». پسکوف سپس خاطرنشان کرد که زمان احیای روابط با غرب مشخص نیست.

مکرون امروز سه‌شنبه در جریان اظهاراتی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با رئیس‌جمهوری روسیه ارتباطی برقرار نکرده است، تاکید کرد: «من آماده ادامه گفت وگو با ولادیمیر پوتین هستم».

وی در این اظهارات افزود: «در ماه‌های اخیر ما ارتباطی با هم برقرار نکرده‌ایم اما من امکان گفت‌وگو در مورد هر موضوع مورد علاقه‌ای را با پوتین رد نمی‌کنم و به گفت وگو با وی ادامه خواهم داد. من به قدرت گفت‌وگو ایمان دارم».
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل