ادامه تلاش‌ها برای بازگشایی محور سوادکوه

استان‌ها

70475
ادامه تلاش‌ها برای بازگشایی محور سوادکوه

معاون راهداری کشور با بیان اینکه برای بازگشایی محور سوادکوه غروب تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: در حال حاضر نیروهای راهداری در حال تلاش برای تخلیه مصالح از این محور هستند.

به گزارش گروه استان‌ها ایران آنلاین، رضا اکبری معاون راهداری کشور  با بیان اینکه ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته شدت بارندگی به مسدود شدن محور مواصلاتی تهران_ شمال منجر شد، گفت: میزان قابل توجهی سنگ به جاده سرازیر و جاده ترانزیتی سوادکوه مسدود شد.

وی افزود: از همان دقایق اولیه حادثه، نیروهای امدادی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و بقیه دستگاه‌های خدمات رسان و در راس فرماندار در محل حادثه حضور پیدا کردند.

معاون راهداری کشور گفت: جلسه اضطراری ستاد بحران تشکیل و وظایف دستگاه‌ها مشخص شد، در حوزه راهداری نیز از سمت فیروزکوه و تهران به سمت سوادکوه تامین امکانات صورت گرفت و معادن فعال منطقه نیز ماشین‌آلات به منطقه اعزام کردند و همه پای کار هستند.

اکبری از فعالیت ۳۰ دستگاه ماشین ‌آلات برای بازگشایی محور سوادکوه خبر داد و افزود: ۳۰ دستگاه ماشین آلات در حال فعالیت هستند و تا غروب احتمالا یک باند، از مصالح خالی می‌شود و با توجه به اینکه باید اطمینان حاصل کنیم کسی زیر آوار نباشد، فعالیت ادامه دارد.

وی یادآور شد: تا غروب باید میزان پیشرفت را ببینیم تا بتوانیم درمورد بازگشایی محور تصمیم بگیریم. 


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها