قالیباف: مشارکت مهمتر از انتخاب است/سال ۹۸ عضو شورای امنیت ملی نبودم+فیلم

سیاست

70499
قالیباف: مشارکت مهمتر از انتخاب است/سال ۹۸ عضو شورای امنیت ملی نبودم+فیلم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع مشارکت و حضور مردم در اولویت اصلی و مهمتر از این است که چه کسی انتخاب می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه -۶ تیر- در گردهمایی انتخاباتی حامیان او که در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه تفکری که دوگانگی را رقم زد، تورم و افزایش ۲۶ برابر نقدینگی است، آنها می‌خواهند آن روزها را تکرار کرده و آن شرایط را به مردم به نوعی تحمیل کنند، اما مردم متوجه این مساله هستند.

آب نوشیدنی را هم به برجام گره زدند

قالیباف گفت: معتقدیم ناکارآمدی ریشه فساد و تمام اتفاقات است، اگر اتفاقات دیگری می‌افتد ریشه در این نوع فساد و تصمیم‌های خلق الساعه دارد. این نابسامانی‌ها، ناکارآمدی ها و دوگانگی های بیهوده که یک دهه کشور را عقب نگه داشت و سیستم متوقف شد، حل می‌کنیم. آب نوشیدنی را به برجام گره زدند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم دیگر اجازه چنین کاری های را و بازگشت به دهه ۹۰ را  نخواهند داد، راه شهید رئیسی ادامه می‌دهیم، کارهای ناتمام را تمام می‌کنیم، امور کشور را با همراهی مردم به پیش خواهیم برد. 

قالیباف اظهار داشت: امروز با چه کسانی روبه‌رو هستیدریال در مناظره‌ها هرگز تنش ایجاد نکردم و تنش اصلا کار من نیست، حتی در دوران شهرداری هرگز با وجود اختلاف هایی که با دولت ها بود وارد تنش نشدم و کار مردم را پیش بردم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در سال ۹۸ اصلا نماینده مجلس و عضو شورای امنیت ملی نبودم و نیروی جهادی در نیروی امام رضا (ع) مانند دیگر جهادگران بودم، تا این لحظه کسی که مدعی این مساله شده بود تکذیب نکرده است. 

وی گفت: روز جمعه پایان تنش و آغاز گشایش در زندگی مردم است، اگر می‌جنگیم برای دین و دنیای مردم می‌جنگیم.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست