پروژه‌های عام‌المنفعه سپاه در تالش مورد بهره‌برداری قرار گرفت

استان‌ها

70548
پروژه‌های عام‌المنفعه سپاه در تالش مورد بهره‌برداری قرار گرفت

با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان چند پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان تالش که به همت بسیج سازندگی صورت گرفت افتتاح شد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در سفر به شهرستان تالش،  با خانواده شهید سید سراج محمدی در بخش اسالم شهرستان تالش دیدار و گفت‌وگو کرد.  

سردار دامغانی در این دیدار با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و شهدا جانشان را برای ما فدا کردند، اظهار کرد: نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا و پدر و مادر شهدا شویم و مسئولین باید تلاش کنند تا در راستای اهداف انقلاب گام بردارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان پس از دیدار با خانواده شهید، از عملیات اجرایی انتقال آب شرب روستای سیاهداران، عملیات جهادی آب‌رسانی از چشمه، افتتاح دو مسکن محرومین روستای خطبه سرا و خلیف آباد، سه پروژه آب شرب در روستای رهام بیک محله، پروژه آب شرب روستای رحیم آباد، دیواره حفاظتی روستای چلونصر و خط انتقال و پروژه آب شرب در روستای شالقون که توسط بسیج سازندگی سپاه در حال انجام است بازدید کرد.  

همچنین افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، افتتاح درمانگاه ناحیه تالش از دیگر پروژه‌های عمرانی، درمانی و اقتصادی بود که با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان به بهره‌برداری رسید.  

همچنین آب شرب روستاهای رحیم آباد و کیشه ویشه و غیره شهرستان تالش با لوله‌گذاری هفت هزار و ۷۷۵ متر و مجهز به ایستگاه پمپاژ نیز ساخته و به بهره برداری رسید.  

پروژه ساخت دیوار حفاظتی روستای چلونصر تالش به متراژ ۲۲۰ متر مکعب از دیگر پروزه‌های بهره برداری شده بود.

در این پروژه‌ها،  چگونگی و کیفیت خدمات‌های ارائه شده از سوی بسیج سازندگی سپاه و میزان همکاری مشترک در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم این شهرستان در بخش و حومه توسط سردار دامغانی مورد بررسی گرفت.  


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها