طحان نظیف: مشکلی در فرآیند انتخابات وجود ندارد

سیاست

70632
طحان نظیف: مشکلی در فرآیند انتخابات وجود ندارد

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: من این درخواست را از مردم عزیز دارم که در رای دادن تسریع کرده و مشارکت در انتخابات را به ساعات انتهایی موکول نکنند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان عصر امروز جمعه ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه ارشاد تهران از فرآیند اخذ رای در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بازدید کرد.

طحان نظیف سپس در جمع خبرنگاران، بیان کرد: از راس ساعت ۸ صبح امروز انتخابات آغاز شده و مردم عزیز در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و آرای خود را در صندوق انداختند. الحمدلله همه چیز طبق زمان بندی در حال انجام است. با پیگیری هایی که ما داشتیم هیچ مشکل و مسئله خاصی نیز وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: همکاران ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات از طریق سامانه مردم ناظر با همه مردم ایران مرتبط هستند. ما نمایندگان کاندیداها را در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات داریم تا اگر نکته ای دارند به ما منتقل کنند. اگر ابهام یا مسئله ای هست به صورت مستقیم و بی واسطه در خدمت عزیزان باشیم. غیر از آن سامانه مردم ناظر را داریم که همه مردم ایران هر نکته ای را در هر نقطه ای که هستند می توانند به ما گزارش کنند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: من این درخواست را از مردم عزیز دارم که در رای دادن تسریع کرده و به ساعات انتهایی نیندازند. ان‌شاءالله عزیزان دست‌اندرکار نیز بتوانند به صورت روان فرآیند را پیش ببرند.  اتمام رای گیری هر وقت اعلام شود ما آغاز شمارش آرا را خواهیم داشت. این در اختیار وزارت کشور است و طبیعتا با هماهنگی هایی که صورت می گیرد کار انجام می شود. فعلا که در حال رای گیری بوده و با صفوف به هم پیوسته مردم مواجه هستیم‌.

وی در ادامه تاکید کرد: بحث دور دوم انتخابات طبیعتا بعد از شمارش آرا مشخص می‌شود اما پیش بینی های لازم صورت گرفته و طبق زمان بندی اگر انتخابات به دور دوم برود در جمعه آتی طبق قانون مرحله دوم برگزار خواهد شد و برای آن موضوع نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست