تداوم جست‌وجو برای یافتن آخرین مفقودی در سوادکوه

استان‌ها

70806
تداوم جست‌وجو برای یافتن آخرین مفقودی در سوادکوه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به تلاش‌ها برای پیدا کردن آخرین مفقودی سیل در سوادکوه و بروز خسارت‌های سیل گفت: خسارت در سیلاب‌های اخیر در بخش‌های کشاورزی و منازل مازندران بالا بود.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، حسینعلی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با تاکید بر بروز خسارت‌های متعدد سیل در مازندران بیان کرد: تلاش‌ها برای شناسایی آخرین مفقودی در سیل سوادکوه ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر برآوردهای اولیه نشان می‌دهد خسارت سیل در بخش‌های مختلف کشاورزی، منازل و راه‌ها و جاده‌ای بالا بوده است.

شیرکلایی با بیان اینکه برآورد دقیق خسارت‌ها به‌طور دقیق در حال انجام است تصریح کرد: امدادرسانی همچنان در مناطق سیل‌زده استان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: حجم آوار‌ها و آورده‌ رودخانه‌ها به مناطق پایین‌دست بالا بود و در حال حاضر تخلیه مصالح رودخانه‌ای نیز درحال انجام است.

وی با بیان اینکه خسارت‌هایی هم به بخش کشاورزی در روستا‌های دودانگه ساری وارد شده است، گفت: تاکید بیمه‌گذار بر بیمه است ولی استاندار مازندران تاکید کرد از بند ظ تبصره ۷ خسارت به کشاورزان پرداخت شود.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها