اقدام ارزشمند شرکت پالایش نفت تهران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی؛

چله خدمت؛ بهانه‌ای برای کمک به نیازمندان کمیته امداد

جامعه

70814
چله خدمت؛ بهانه‌ای برای کمک به نیازمندان کمیته امداد

شرکت پالایش نفت تهران ۷۰۰ بسته کمک معیشتی را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک و گروه جهادی منادیان منجی (عج) قرار داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، به مناسبت عید سعید غدیر خم و در قالب پویش چله خدمت با موافقت مدیرعامل و تصویب هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک، 700 بسته کمک معیشتی شامل اقلام و مایحتاج ضروری در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

علاوه بر آن 110 بسته کمک معیشتی نیز در قالب کمک های داوطلبانه کارکنان شرکت به همت اداره حراست شرکت پالایش نفت تهران به مناطق کم برخورداد اطراف پالایشگاه ارسال شد. شرکت پالایش نفت تهران چندی پیش در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود 500 بسته کمک معیشتی به مردم محروم سیستان و بلوچستان ارسال کرده بود.

محسن ایران‌زاد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در این خصوص بیان داشت: با موافقت هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران هم زمان با چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید در پویشی تحت عنوان چله خدمت با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک و باقرشهر 700 بسته کمک معیشتی در اختیار نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد کهریزک و باقر شهر و گروه جهادی منادیان منجی (عج) قرار گرفت.

وی افزود: پالایشگاه تهران پیش از این اقدامات مشترک تاثیرگذاری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود با کمیته امدا حضرت امام (ره) داشته که امضای توافق‌نامه و تخصیص اعتبار در راستای کمک به توانمند سازی و اجرایی شدن طرح‌های اشتغال و کارآفرینی توسط نیازمندان بخش کهریزک و باقرشهر را می توان از نمونه های آن برشمرد.

ایران‌زاد تاکید کرد: کمک به نیازمندان جنوب تهران به ویژه مناطق باقر شهر,کهریزک و روستاهای اطراف با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) از مهم ترین اهداف و برنامه های شرکت پالایش نفت تهران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خواهد بود. امیدارم این هدایا مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته و دعای خیر این مردم شریف همواره پشتیبان پالایشگاه و کارکنان پرتلاش آن باشد.

در ادامه آرونی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش کهریزک و باقر شهر در خصوص این هم افزایی بیان داشت: این چهارمین هم افزایی و همکاری شرکت پالایش نفت تهران با کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک و باقر شهر طی 3سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: شرکت پالایش نفت تهران تا کنون پیرامون خود اشتغالی، اطعام ایتام و نیازمندان، تامین لوازم التحریر کل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) بخش کهریزک و باقرشهر و توزیع سبد معیشتی خانواده‌های نیازمند همکاری و همراهی داشته است. به شخصه از مدیرعامل و هیئت مدیره محترم شرکت پالایش نفت تهران قدردانی و تشکر کرده و امیدوارم در سال‌های آتی نیز شاهد اینگونه کمک‌های خداپسندانه از جانب تلاشگران این مجتمع پالایشی بوده و خانواده‌های نیازمند را از مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت خدمت‌رسان و خدمت‌گذار بهره‌مند کنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه