رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

هواداران نامزدهای انتخاباتی از تهمت و تخریب رقیب بپرهیزند

سیاست

71050
هواداران نامزدهای انتخاباتی از تهمت و تخریب رقیب بپرهیزند

رییس ستاد انتخابات استان تهران از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران خبر داد و گفت: هواداران نامزدهای انتخاباتی ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب رقیب بپرهیزند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سیدعباس جوهری روز سه‌شنبه در محل ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران ضمن قدردانی از مردم برای مشارکت در امر انتخابات هشتم تیرماه اظهار کرد: مردم استان تهران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل مشارکت بهتری داشتند.

جوهری با اشاره به کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم گفت: عوامل ستاد انتخابات استان تهران در این بازه زمانی کوتاه به صورت شبانه‌روز و با همه توان در تلاش هستند که تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات را مهیا کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه فراهم‌آوری مقدمات انتخابات طولانی است و معمولا ظرف چند ماه این بسترها فراهم می‌شود، افزود: اما برای برگزای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و در این بازه زمانی کوتاه، اقدامات صورت گرفته و آمادگی لازم برای برگزاری این آزمون سیاسی فراهم شده است.

وی ضمن قدردانی از ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد تمکین به قانون از سوی این بزرگواران بودیم و مشکلی نداشتیم و اجتماعات خوبی در سطح استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بیش از ۱۰ میلیون نفر در استان تهران واجد شرایط رای‌ دادن هستند

مشارکت ۳۳ درصدی مردم پایتخت در انتخابات ریاست جمهوری/ ۹۶ درصد آرا صحیح بود

رییس ستاد انتخابات استان تهران: هنوز آماری از میزان آرای مردم نداریم 

مردم پایتخت تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند

معاون استاندار تهران اظهار کرد: در دور دوم برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز از اعضای ستاد و هواداران نامزدها می‌خواهیم ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب نامزد مقابل خودداری کنند.

جوهری بر عدم برگزاری تجمعات غیرقانونی توسط هواداران نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: در صورت نیاز به تجمع از سوی نامزدهای انتخابات، حتما باید مجوز لازم را از فرمانداری‌ها دریافت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران زمان پایان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را ساعت هشت صبح پنجشنبه ۱۴ تیرماه اعلام کرد و افزود: امیدواریم روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزاری انتخابات را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: خادمان مردم در ستاد انتخابات استان تهران تمام توان‌ خود را به کار می‌گیرند تا از رای مردم صیانت شود و انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی با امنیت کامل و مشارکت حداکثری مردم در استان تهران و سراسر کشور را شاهد باشیم.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برای انتخاب نهمین رئیس جمهور برگزار می‌شود.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست