تقویت جایگاه جهانی ایران با مشارکت بالا در انتخابات

سیاست

71232
تقویت جایگاه جهانی ایران با مشارکت بالا در انتخابات

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده آینده سیاسی و جایگاه کشور در نظام بین‌الملل است.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، محمدصالح جوکار در حاشیه حضور در انتخابات با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اظهار داشت: این مشارکت در تقویت جایگاه کشور در نظام بین‌الملل نقش موثر و مهمی دارد.

نماینده مردم یزد و اشکدر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در این مرحله از انتخابات تاکید کرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بر اهمیت حضور مردم در این مرحله از انتخابات تاکید کرده‌اند، چرا که این مرحله از قطعیت بالایی در انتخاب رئیس جمهور برخوردار است.

جوکار با امیدواری به افزایش مشارکت مردم به ویژه کسانی که در دور اول انتخابات حضور نداشتند، افزود: در این مرحله از انتخابات که با تعیین رئیس جمهور همراه خواهد بود، رای مردم بیشتر به چشم می‌آید و تاثیر بسزایی در آینده سیاسی کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور در سطح منطقه و بین‌الملل، بیان کرد: منابع ملی کشورمان وابسته به جایگاه ماست و بخشی از این جایگاه به حضور و پشتوانه مردم برمی‌گردد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: هر چه حضور و مشارکت مردم به عنوان پشتوانه نظام در عرصه‌های بین‌الملل بیشتر باشد، کشور ما بهتر می‌تواند منافع ملی خود را تامین کند.

جوکار به نقش انتخابات در تقویت نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: انتخابات نقش تاثیرگذاری در تقویت نظام و انقلاب و تامین منافع و سرنوشت مردم در چهار سال آینده ایفا می‌کند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان همواره سعی در تضعیف نظام و انقلاب دارند و هر چه مشارکت مردم کمتر باشد، دشمنان در اهداف خود مصمم‌تر می‌شوند.

وی با تاکید بر مشارکت بالای یزدی‌ها در انتخابات‌های گذشته، تصریح کرد: آرای مردم جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل مستحکم‌تر خواهد کرد و در این مرحله از انتخابات شاهد حضور پرشور مردمی خواهیم بود که برای سرنوشت و آینده سیاسی خود انگیزه دارند.

به گفته جوکار، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده آینده‌ای بهتر برای کشور و تقویت‌کننده جایگاه ایران در عرصه جهانی است.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست