در گفت‌وگو با «ایران آنلاین» مطرح شد؛

تجلیل یک اصلاح طلب از عملکرد مخبر

سیاست

71390
تجلیل یک اصلاح طلب از عملکرد مخبر

مصطفی هاشمی طبا گفت: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، نحوه اداره دولت به خوبی و طبق همان روال گذشته انجام شد و مشکل خاصی در این زمینه پیش نیامد.

مصطفی هاشمی طبا فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین درباره عملکرد دولت در نبود شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: اداره امور کشور در این مدت دو ماه به خوبی انجام شد و همه چیز طبق روال گذشته انجام شد و وقفه‌ای در این زمینه ایجاد نشد.

هاشمی طبا در ادامه با اشاره درباره نحوه برگزاری انتخابات عنوان کرد: تقریبا همه به این نکته اذعان دارند که انتخابات ریاست جمهوری به خوبی برگزار شد و من نیز مشکلی در این زمینه مشاهده نکردم.

وی با بیان اینکه نوع برخورد و انعکاس انتخابات خوب بود، عنوان کرد: برخی موارد جزئی در این زمینه گفته می‌شود اما مشکل بزرگی در این زمینه وجود نداشت.

به گزارش ایران آنلاین، سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

بعد از شهادت آیت الله رئیسی، محمد مخبر معاون اول ریاست جمهوری با حکم رهبر انقلاب مسئول اداره دولت شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست