بورل به جنایت اشغالگران در اردوگاه «النصیرات» واکنش نشان داد

بین‌الملل

71566
بورل به جنایت اشغالگران در اردوگاه «النصیرات» واکنش نشان داد

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا بمباران مدرسه وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) در اردوگاه «النصیرات» توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، در جریان حمله روز شنبه رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در النصیرات که آوارگان در آن اقامت داشتند، ۱۶ فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

خبرگزاری آناتولی به نقل از «جوزپ بورل» مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گزارش کرد: «از حمله هوایی دوباره به مدرسه آنروا در مرکز غزه وحشت‌زده شده‌ام.»

بورل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «باید همیشه از غیرنظامیان محافظت کرد. از ساختمان‌های سازمان ملل نباید سوءاستفاده و یا به آنها حمله‌ای شود.»

۲۷۷ روز از جنایات بی‌امان رژیم صهیونیستی در نوار غزه می‌گذرد و طی این مدت جنایات جنگی هولناکی توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باریکه رخ داده و این جنگ تمام‌عیار علیه فلسطینیان ویرانه‌هایی را در قسمت‌های مختلف غزه بر جای گذاشته است.

روزنامه وال استریت ژورنال روز دوشنبه در گزارشی نوشت شهر مرزی رفح میان نوار غزه و مصر، زمانی یک مرکز تبادل تجاری شلوغ برای کالاها و مسیر پرتردد برای بازرگانان بود اما اکنون پس از حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی که خشم و نگرانی جهان را برانگیخته، با خاک یکسان شده و ساختمان‌های آن فرو ریخته است.

جوزپ بورل هم‌چنین از رژیم صهیونیستی و جنبش حماس خواست تا بر سر آتش‌بس به توافق برسند.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل