زخمی شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت

بین‌الملل

71623
زخمی شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) از زخمی شدن چندین نظامی خود در جریان درگیری‌های جدید خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اذعان کرد که ۱۱ نظامی آن طی نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه زخمی شده‌اند.

در همین راستا، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: از هفتم اکتبر تا کنون ۹ هزار و ۲۵۰ نظامی آسیب دیده به مجموعه توان‌بخشی وزارتخانه مراجعه کرده‌اند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که حدود ۳۷ درصد این افراد دچار مشکلات روحی و روانی مختلفی شده‌اند.

این آمار در حالی علنی شده است که چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام‌گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیش‌تر فاش کرده بودند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم اشغالگر اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیش‌تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

کمبود نیرو در ارتش رژیم صهیونیستی به علت تلفات در جنگ علیه نوار غزه و جبهه نبرد با حزب الله در شمال اراضی اشغالی باعث شد که باوجود مخالفت ارتدوکس های دینی (حریدی ها)، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اسرائیل فراخواندن آنها برای خدمت وظیفه اجباری را آغاز کند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل