گروه‌های فلسطینی: حملات علیه مردم غزه نیت پلید نتانیاهو را در مذاکرات آشکار کرد

بین‌الملل

71641
گروه‌های فلسطینی: حملات علیه مردم غزه نیت پلید نتانیاهو را در مذاکرات آشکار کرد

گروه‌های فلسطینی با اشاره به هدف قرار دادن فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی تأکید کردند که تشدید حملات علیه غیرنظامیان غزه نیت شوم و پلید نخست‌وزیر این رژیم را در جریان مذاکرات آتش‌بس برملا کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، گروه‌های فلسطینی امروز(سه‌شنبه) تأکید کردند که «بنیامین نتانیاهو» روی فشار نظامی علیه غیرنظامیان حساب باز کرده است و به همین دلیل به شکست کشاندن مذاکرات را ادامه می‌دهد.

این گروه‌ها گفتند که فشار نظامی علیه غیرنظامیان در غزه نیت پلید نتانیاهو و کابینه او در قبال تلاش‌های میانجیگران برای دستیابی به توافق آتش‌بس را آشکار کرد.

گروه‌های فلسطینی همچنین تأکید کردند که هدف از تشدید جنگ نسل‌کُشی در محله‌های شهر غزه، تخلیه این محله‌ها از مردم و کوچاندن اجباری آن‌ها به جنوب نوار غزه به منظور مهیا کردن زمینه اخراج آن‌ها از وطنشان است.

در همین ارتباط جنبش حماس شب گذشته با اشاره به افزایش تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، تأکید کرد که نتانیاهو موانع زیادی را در برابر مذاکرات قرار داده است و برای کوچاندن اجباری فلسطینیان تلاش می‌کند.

حماس گفت: از طرف‌های میانجی می‌خواهیم که برای پایان دادن به بازی‌های نتانیاهو و جنایت‌های آن مداخله کرده و از جامعه جهانی نیز می‌خواهیم که برای توقف جنایت نسل‌کُشی اعمال بر رژیم صهیونیستی اعمال فشار کند.

از سوی دیگر «ویلیام برنز» رئیس سیا امروز(سه‌شنبه) در قاهره با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر دیدار کرد.

ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که السیسی و برنز در این دیدار تلاش‌های مربوط به برقراری آتش‌بس در نوار غزه را بررسی کردند.

السیسی در این دیدار بر موضع قاهره در مخالفت با تداوم عملیات‌های نظامی در نوار غزه و اهمیت ایفای نقش جامعه جهانی برای توقف جنگ تأکید کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل