جنگنده‌های انگلیسی-آمریکایی در ۳ نوبت فرودگاه الحدیده را بمباران کردند

بین‌الملل

71793
جنگنده‌های انگلیسی-آمریکایی در ۳ نوبت فرودگاه الحدیده را بمباران کردند

ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی در جدیدترین تجاوزات خود علیه یمن که در راستای حمایت از جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین صورت می‌گیرد، در سه نوبت فرودگاه الحدیده را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، منابع خبری از حملات جدید متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به غرب یمن خبر دادند.

خبرنگار شبکه المسیره در الحدیده در غرب یمن گزارش داد: جنگنده های آمریکایی و انگلیسی سه حمله به فرودگاه بین المللی الحدیده انجام دادند.

عصر روز گذشته نیز شبکه خبری المیادین گزارش داده بود که جنگنده های ائتلاف آمریکایی و انگلیسی طی پنج نوبت حملاتی را در منطقه «رأس عیسی» استان الحدیده واقع در غرب یمن انجام داده است.

به گزارش ایرنا، حملات آمریکا و انگلیس به یمن در واکنش به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، عرب و مدیترانه انجام می‌شود.

ارتش یمن از نوامبر (مهر و آبان) گذشته تاکنون، در حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه ده‌ها حمله موشکی و پهپادی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای عرب انجام داده است.

در مقابل واشنگتن ائتلاف دریایی بین‌المللی را با ادعای حمایت از کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب ایجاد کرد اما طبق گزارش رسانه‌ها، این ائتلاف در عمل در مقابل حملات موشکی انصارالله یمن شکست خورده است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل