شورا و شهرداری شهرقدس آماده همکاری بااداره آب وفاضلاب

جامعه

71861
شورا و شهرداری شهرقدس آماده همکاری بااداره آب وفاضلاب

شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت تامین آب شرب شهروندان و وتکمیل طرح جمع آوری فاضلاب آماده هرگونه همکاری با اداره آب و فاضلاب است.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، سعید ششگل‌نژاد رییس شورای سلامی شهر قدس با اعلام این خبر به ایران آنلاین اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد قطعی آب دربرخی محلات ونقاط شهری بودیم که گلایه مردم را به دنبال داشت که در این راستا مدیریت شهری اماده هرگونه همکاری در جهت مدیریت شرایط و کمک به این حوزه است.اعزام تانکرهای آب به برخی محلات جهت تامین آب مورد نیاز شهروندان از جمله اقدامات فوری شهرداری است.

وی همکاری و‌تعامل با دستگاه های اجرایی و‌خدماتی جهت ارتقاء خدمات رسانی به مردم را از اولویت‌های مدیریت شهری دانست و‌بر آن تاکید کرد. برون‌‌سپاری اماکن ورزشی و فرهنگسراها از دیگر موضوعاتی بودکه مورد اشاره رییس شورای شهرقدس قرار گرفت.

وی گفت: بهره‌مندی شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان از امکانات و خدمات مطلوب تر از اهداف این برون سپاری است که نیازمند نظارت دقیق تر بر نحوه واگذاری هاو بهره برداری از اماکن فرهنگی و ورزشی بیشتری است.

ششگل‌نژاد با اشاره به اهمیت و ضرورت روان سازی ترافیک، بهسازی معابر، اصلاح هندسی و آزادسازی املاک گفت: طرح تعریض معابرشهری و آزادسازی املاک با هدف تسهیل تردد و رفت و آمد شهروندان در اولویت سالجاری مدیریت شهری است که ردیف اعتباری مناسبی نیز در بودجه برای آن پیش بینی شده است که امید است با مشارکت و همکاری مردم و تعامل دستگاه های زیربط شهری شاهد تحقق این مهم  و رضایتمندی شهروندان باشیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه