آزادی ۶ اسیر فلسطینی پس از شکنجه بسیار

بین‌الملل

72724
آزادی ۶ اسیر فلسطینی پس از شکنجه بسیار

منابع اعلام کردند ۶ اسیر فلسطینی که تحت شکنجه زیاد اشغالگران صهیونیست وضعیت سلامتی وخیمی داشتند از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شدند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، شاهدان عینی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی ۶ اسیر فلسطینی از جمله ۲ زن را از دروازه پایگاه نظامی کیسوفیم در شرق شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را آزاد و به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل کردند. براساس نوشته روزنامه القدس العربی، شاهدان عینی تاکید کردند که سلامتی آنها در خطر است و آثار شکنجه مشاهده می‌شود.

آنها تصریح کردند که اسرای آزاد شده به دلیل خستگی شدید و درد ناشی از شکنجه‌های مکرر، سوء تغذیه و کمبود خواب به سختی می‌توانند راه بروند.

از سوی دیگر براساس شهادت و توضیحات ارائه شده ازسوی آزادشدگان، آنها در تمام مدت دوره بازداشت خود مورد ضرب و شتم، شکنجه، اهانت و بازجویی مداوم قرار گرفتند و بین زندان‌های رژیم صهیونیستی منتقل شدند.

گروه‌های فلسطینی هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات طوفان الاقصی را اجرا و حمله زمینی، دریایی و هوایی را علیه شهرک‌های غلاف غزه آغاز کرده و حدود ۲۳۰ صهیونیست را به اسارت خود درآوردند در مقابل رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه نوار غزه آغاز کرد که تا امروز ادامه دارد.

بیش از ۹ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند. این رژیم از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر بازداشت فلسطینی‌ها و اقدامات متجاوزانه علیه اسرا از جمله شکنجه آن‌ها را افزایش داده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل